zaterdag 24 mei 2014

Mijn favorieten van Mei.

De maand Mei is al bijna afgelopen en Juni staat al klaar. En daarom ga ik nu mijn favorieten van Mei laten zien. Omdat dit de eerste keer is dat ik dit doe, doe ik alleen mijn favoriete make-up en muziek.





Make-up
We gaan beginnen met mijn favoriete make-up van Mei.

Voordat ik veel reacties hierover krijg. Nagellak is inderdaad geen make-up. Maar alsnog heb ik het erbij staan.








- Parfum Ring my Bella

Dit parfum kreeg ik van Coca-cola, een make-up pakketje al een paar jaar geleden maar alsnog ruikt ie heel lekker.










- Nagellak

Deze nagellakjes heb ik gekocht bij de Primark. Mijn favoriete kleurtje is de zacht roze. Zeker leuk voor de zomer. 







- Natural Cover stick

Dit is de coverstick van Etos, kleur nummer 001. Hij werkt niet perfect maar hij doet alsnog zijn werk. Het is een soort lipstick maar dan als een camouflagestick/concealer. Je moet hem wel goed uitsmeren anders zie je het gewoon zitten dat is niet zo fijn.






- Mascara 

Deze mascara zat ook bij het pakket waar van ik de parfum heb. Dit is de bad gal lash van benefit. Het is de kleine versie van 4 gram. Hij zorgt niet voor veel volume maar hij zorgt wel voor een natuurlijke look. Voor normale schooldagen is dat heel handig. 








- Lipgloss

Dit is de lipgloss van Miss Sporty, Miss cocktail lipgloss. Deze heb ik gekregen voor mijn verjaardag, wel jammer dat de kleur er niet bij staat. Hij is roze/oranje-achtig en hij proeft heerlijk. Ook blijft hij 5 uur lang schijnen en is makkelijk aan te brengen. Zeker een aanrader. 






Muziek
Mijn favoriete liedje van deze maand is Problem - Ariana Grande ft. Iggy Azalea. Voor de mensen die weten dat ik een Arianator is, is dat denk geen verrassing. Het liedje is op 28 april 2014 uitgekomen en stond als bijna meteen op nummer 1 op itunes. Geen wonder want het is een ge-wel-dig liedje.



Ohja, omdat sociaal media ook een grote rol speelt, zit ik na te denken om een apart instagram te gaan beginnen. Op zich kan het ook wel op mijn privé instagram, maar bijna niemand weet nog dat ik een blog heb. En ik wil misschien ook filmpjes gaan maken, maar mijn camera wilt niet meer opladen (van daar dus dat de foto's niet perfect zijn, ik moest ze met mijn iPod maken). Dus daar moet ik nog wat op verzinnen. 

Dat was het alweer, heb je nog tips of ideeën ? Schrijf ze hier in de reactie. Alvast bedankt.

Kusjes, 

Anouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten