woensdag 21 mei 2014

Zomer weertje ♥

Jaaa, eindelijk is het een paar dagen weer lekker warm en echt zomer/lente weer! Je kan je zonnebril en zomerkleding uit de kast halen. Maar je verzorging speelt ook een rol. Goede bescherming, als je gaat zonnen. Je make-up moet ook meer zomers. Eigenlijk moet je alles wel weer omzetten naar de zomer. Soms is de hitte wel irritant als je gaat slapen bijvoorbeeld, je komt bijna niet in slaap, tenminste ik dan. Ook is het bij mij zo dat mijn handen eigenlijk altijd koud zijn behalve als het warm is, dan staan ze opeens op gloeien. Hebben jullie dat ook ? Nog iets waar ik me aan irriteer zijn die insecten die weer terug komen naar Nederland. Ik ben doodsbang voor maar de kleinste beestjes.  Brr, het idee dat er een spin in me kamer zit maakt me al bang. Muggen, bijen, wespen, spinnen, hommels, blijf maar weg alsjeblieft. Maar ik ga zeker nog genieten van dit mooie weer en dat zal ik als ik jullie was zeker gaan doen.




Kusjes,

Anouk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten