zondag 1 juni 2014

Byebye may, hello june ♥



Hehé, het is eindelijk Juni ! De zomer staat nu echt voor de deur. Ik zag bij teske dat ze een juni-doelen lijstje had gemaakt, en dat leek mij ook superleuk. Nu mei is afgelopen en juni is begonnen, ga ik gewoon een keertje uittesten of ik me er ook aan houd. Never try, never know.







  


 June Goals ♥ 










Aan handschrift werken



Nou ik denk dat je wel kan zien waarom.. Mijn handschrift is niet al te mooi. En daar wil ik dus aan werken, ik irriteer me er zelf gewoon een beetje aan.


Meer bloggen

Ik merk dat ik bloggen superleuk vind en daarom wil ook meer gaan bloggen. Het liefste 1x per dag, maar ik heb nu al moeite met iets te verzinnen.. laat staan elke dag weer. Dus ik denk dat ik begin met 3x per week, welke dagen weet ik nog niet maar dat zal ik jullie later vertellen :).

Meer tijd voor vrienden

Ik merk toch wel dat ik vaak gelijk na school naar huis ga, en weinig met mijn vrienden doe. Soms hebben we wel een plan met ze alle af te spreken ofzo, maar de helft kan niet. Dus eigenlijk wil ik gewoon meer met mijn vrienden gaan doen. Word wel moeilijk te combineren met bloggen, maar ik houd vast wel tijd over.

Meer naar buiten

Nou dit heeft eigenlijk de zelfde reden als daarnet, ik ga gewoon te vaak na school gelijk naar huis. Maar dit kan ik super combineren met meer tijd voor vrienden doorbrengen. En ook wel met meer bloggen, dan kan ik inspiratie op doen. Zeker nu het lekker weer word is het fijn om naar buiten te gaan. Dit ga zeker proberen te doen. 

Gitaar leren spelen

Dit is eigenlijk een soort droom van mij, gewoon lekker zingen bij het kampvuur terwijl ik gitaar speel. Super cool toch?! Ik ga mijn droom proberen waar te maken, leren gitaar spelen. Niet op lessen gelijk maar eerst zelf proberen, ik heb een gitaar en ik kan het al een beetje dus waarom niet?


Ik hoop dat dit me allemaal gaat lukken. Zo niet? Probeer ik het volgende maand nog een keer, maar het leek me gewoon een leuk experiment of ik me daar ook aan ga houden, of dat ik denk van laat maar zitten. Leer ik mezelf ook nog beter kennen. I can do this ♥ 

Kusjes,

Anouk










Geen opmerkingen:

Een reactie posten