maandag 9 juni 2014

TAG : Let´s get very personal.


Ik vond het tijd voor een tag, een persoonlijke tag. Want ik heb wel een persoonlijke beautyblog, maar eh.. waar is het persoonlijke gedeelte naar toe? Ik zal je vertellen, deze tag is wel heel persoonlijk. Het grappige is dat ik geen eens een selfie heb geplaatst. Naja, dat kunnen jullie ook nog van me verwachten. Maar eerst deze tag !  




Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Het begint al met een moeilijke vraag, jeetje. Ik heb geen idee.

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Ik heb zin in een lekker ijsje.

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Hier heb ik lang overna gedacht, ik zou best Ariana Grande hier willen hebben hoor. 

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Pff, dan maar geen kinderen. Tien is een beetje veel.

Wat hoor je op het moment van schrijven?
Ik hoor vogels en ik hoor mijn laptop geluid maken.

Waar denk je op dit moment aan?
Dat er een klit in mijn haar zit. En ik zit te bedenken wat ik vandaag aan moet doen.

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ja sowieso, ze kunnen altijd bij mij terecht.

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Mijn moeder.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Als ik nerveus ben, blijf ik ook nerveus. Maar dan ga ik bijv. liedjes luisteren enz.

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Sommige wel ja.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Nee, ik denk het niet.

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
De enigste reden die ik kan bedenken is, omdat het kan.

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?   Volgens mij niet, misschien mijn ouders wel een keertje.
Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Ik denk het wel, maar van alles kan je wat leren toch?

Vertel jij je ouders alles?
Nee, wel veel maar zeker niet alles.

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Nou ik ben echt 100% tegen roken, maar als je echt zielsveel van hem houd, zou ik dat niet doen nee.

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Ja.

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Ik heb wel een idee, maar ik weet het niet zeker of het echt verliefd was. 

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Aan allemaal evenveel.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Ik denk 9 of 10 uur. 

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Ja, ik denk het wel.

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Nee, dat was met mijn ouders en die haat ik niet nee.

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Een pakje wiki orange.

Hou je van de regen of haat je het?
Ik haat het, veel mensen houden van regen op je raam maar dat haat ik zelfs. Behalve als je onder de regen mag rennen en daarna bij een kampvuur zitten. Lekker warm en knus, dan is het wel oké.

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat? Niet dat ik kan herinneren.

Zien mensen jou als optimist of pessimist?                                                               Ik zou zeggen vraag ze het zelf.

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Serieus geen idee.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Dat was met mijn moeder, naar de film De Toscaanse Bruiloft. 

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen? Ja vast wel.

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Ik zou het wel cool vinden maar ik zou het denk niet doen.

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Ene dag concert, andere dag discotheek.

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Geen idee, ik eigenlijk nog nooit echt voor iemand gevallen.

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Nee, volgens mij niet nee.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Ja, ik denk het wel.

Ben jij snel jaloers?
Nou, ik ben wel af en toe jaloers. Maar ik kan er ook wel mee leven.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Ja, ik heb zaterdag nog een shortje en een croptop gekocht omdat het luilak was.

Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Mijn oma.

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Mijn oogarts hahah.

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Ik heb geen ex.

Wat doe je morgen?
Ik ga naar school en daarna kijk ik wel.

Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee.

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Zo'n vraag is volgens mij nu al drie keer geweest.

Heeft je ex je ooit bedrogen?
Ik heb geen ex.

Houd je van suikerspinnen?
Wat denk je zelf? Tuurlijk ♥ I love it.

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?             Geen idee, ik denk daarnet met mijn moeder over wat ik aan moest.   
Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ehm, misschien als een baby ?

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
Ik geef het een 7.

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Niet echt eigenlijk.

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Ik lag in bed te slapen.

Wat is je stemming op dit moment?
Gewoon normaal denk ik. 

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Tegen mijn moeder.

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Het werd mooi weer.

Met wie was je gisteravond?                                                                                       Met mijn familie op de camping bij mijn opa en oma.
Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?                                           Nee.
Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Maakt niet zo veel uit toch?

Heb je plannen voor dit weekend?
Dit weekend is alweer voorbij, vandaag is het 2e pinksterdag en vrijdag had ik studiedag. Dus een lang weekend. Ik denk dat ik vandaag misschien nog even naar buiten ga, maar ik denk het niet want het gaat regenen maar je weet het maar nooit.


Nou dit was het alweer, ik hoop dat je nu iets meer over mij te weten bent gekomen. Als je meer van dit soort tags wilt zet het even in de reacties. Ik vond het zelf leuk om te doen, wil je meer over mij weten Klik dan bovenaan op Over mij.
Kusjes,
Anouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten