zondag 29 juni 2014

Rimmel Scandal'Eyes Waterproof




Mascara, een must voor een complete look. Als je even geen tijd hebt voor make-up, is mascara handig om er nog een beetje opgemaakt uit te zien. Deze mascara heb ik van mijn moeder, ehm.. niet gekregen maar uh, je snapt het zelf wel hahaha.. Uiteindelijk mocht ik hem gewoon houden want ze hoefde hem zelf niet meer. Waarom snap ik niet want hij is super fijn en werkt goed. Je vraagt je zeker af over welke mascara ik het nu heb? Ik heb het over de Volume Flash Scandaleyes Waterproof Mascara van Rimmel Londen. 



'Geen wimper kan ontsnappen! Veel volume, geen klontjes! Makkelijk om er af te halen.' Dat is wat Rimmel zelf zegt. De volume kon ik in vergelijking met mijn andere mascara zeker zien. Er zitten jammer genoeg wel klontjes in maar dat merk je niet echt. Dat is wel een minpunt. Of hij echt waterproof is kon ik nog niet uittesten, want ik heb nog niet gezwommen. Daar komt woensdag verandering in, want ik ga op schoolkamp ! Daarover komt nog een artikel.


Weer even terug op de mascara. Ik vind hem persoonlijk heel fijn, Als je een beetje een valse wimper effect wilt met volume, is dit de mascara. Jammer genoeg is die van mij al bijna leeg en oud waardoor ik nu merk dat er wel meer klontjes in komen. En dat de volume een beetje weg is maar dat kan je opbouwen in laagjes.  Voor de rest wel een goede mascara, zeker voor beginners als ik. 

Als ik andere reviews lees, is het een beetje negatief. Maar als je gewoon, zoals ik, een beginner bent kan je er mee door vind ik. Als je opzoekt bent naar een perfecte mascara zou ik wel even door zoeken. Ik weet de prijs niet, maar op bol.com zag ik hij €13,49 kost. Zelf vind ik dat wel duur maar goed.

Kusjes,

Anouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten