zaterdag 14 juni 2014

Fifa World Cup 2014 ♥ Oranjelook ♥ NED - SPA




Ik denk dat heel Nederland dit wel heeft gezien, de wedstrijd van gisteren, Nederland - Spanje.. Dat het 5-1 zou worden voor Nederland had denk niemand verwacht. Ik had zelf 1-1 voorspeld, maar dit wow. Vandaag ga ik jullie laten zien wat ik aan had tijdens deze wedstrijd ( natuurlijk is de look oranje ☺). Maar ook ga ik nog iets vertellen over de wedstrijd. 




Dit was dus mijn look, niet heel speciaal maar oké, toch ga ik jullie vertellen hoe en wat. Helaas heb ik niet meer foto's gemaakt over wat ik die dag aan had, want ik kwam er vandaag eigenlijk achter dat ik dit atrikel wou schrijven. Trouwens, hier zijn jullie dus hoe ik er in het echt uitzie. 

Kleding

Mijn shirt is gewoon een oranje voetbal shirt van mijn broer geleend. Maar ik denk dat je overal wel zo'n t-shirt kan vinden, zeker tijdens het WK Voetbal. Ik had ook nog een shortje aan van de coolcat, maar elk shortje past bij deze look, hij is lekker simpel maar toch oranje.

Make-up
Ik had deze dag niet heel veel make-up. Ten eerste omdat ik sowieso niet veel make-up draag omdat ik nog jong ben, en ten tweede omdat het warm was die dag en dan heb je geen zin in veel make-up. 

Ik heb een lipgloss op van Miss Sporty, die je ook in mijn Favorieten van Mei hebben kunnen zien. Verder gewoon een beetje mascara en concealer, ook nog van mijn favorieten van mei. 



Accessoires
Op deze foto zie je ze niet maar bij een look hoort accessoires. In mijn haar had ik een clipje met daarop een voetbal, die kon je tijdens het EK Voetbal bij de Etos krijgen in 2012. Ook had ik een voetbalsleutelhanger en als je dan juichde omdat Nederland had gescoord, ging hij een liedje afspelen. ( We Are The Champions, Ole Ole Ole ) Verder had ik een oranje elastiekje,en oranje nagellak van Catrice. Uit eindelijk was ik te lui om mijn nagels te lakken maar oké even voor het idee, haha.


                         

Nu even wat over de wedstrijd van gisteren. Wij zitten in poule B met Chili, Spanje en Australië. Dit is de selectie van Nederland :
SpelerNummerPositie

9
Aanvaller

11
Middenvelder

10
Middenvelder

19
Aanvaller

15
Aanvaller

6
Middenvelder

17
Aanvaller

16
Middenvelder

21
Middenvelder

5
Verdediger

4
Verdediger

7
Verdediger

23
Doelman

2
Verdediger

1
Doelman

3
Verdediger

22
Doelman

18
Middenvelder

14
Verdediger

12
Verdediger

13
Verdediger

8
Middenvelder

20
Middenvelder

De doelpunten van de wedstrijd zijn gemaakt door :                                                                 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten