maandag 14 juli 2014

Update ! - Zomerrooster

Je zal je vast wel afvragen waarom ik sinds ik weer terug ben van kamp, niks meer het gepost. Daarom even een update :). Het eerste weekend wou ik even uitrusten en rustig aan doen, maar vervolgens werd ik ziek en bleef ik thuis tot donderdag. Verder heb ik er niet echt aan gedacht en dat spijt me enorm. Ik heb morgen de musical en dat is best eng, maar geen reden om niks te posten. Ik zal het snel weer inhalen, en heb mijn zomerrooster wat drukker gemaakt. Of ik me eraan houd is de vraag, want ik vergeet best veel.. oeps!

Zomerrooster (  16 juli t/m 1 september ) :

Deze 6 weken verlopen zo :

Maandag : 1 artikel
Dinsdag : 1 artikel
Woensdag :  -
Donderdag : 1 artikel
Vrijdag : 1 artikel
Zaterdag : -
Zondag : -

16 juli heb ik officieel vakantie dus vanaf die dag gaat het rooster in, ik hoop dat jullie dit beter vinden want eigenlijk post ik nu meer dan op werkdagen haha.

Mededeling : De week dat ik op vakantie ben blog ik niet, want dan wil ik rust. ( misschien een keer maar dat ligt aan het internet daar)

Geniet van je vakantie !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten