donderdag 12 juni 2014

Review : Tangle Teezer


Veel mensen kennen hem wel, de Tangle Teezer.  En vandaag ga ik hier een review over schrijven. Ik gebruik de Tangle Teezer al een een jaartje of 1, 2. Veel mensen denken dat het een soort roskam is maar het is gewoon een borstel zonder handvat. In dit artikel ga ik vertellen wat ik van de Tangle Teezer vind. Lees snel verder :).


Mijn mening
Zoals ik al vertelde is de Tangle Teezer dus een normale borstel zonder handvat. De vorm is handig om vast te houden en het lijkt alsof je met je handen je haar aan het kammen bent. Hij werkt goed en verwijderd goed de klitten zonder pijn. Als je echt een hele grote klit hebt doet het wel een beetje pijn. Maar vergeleken met andere borstels en mijn haar. Is dit echt de beste borstel/kam die ik heb. Ook als je hier mee je haren hebt geborsteld en daarna met een andere borstel er door heen gaat, gaat dat veel makkelijker. 


Wat Tangle Teezer zelf zegt

Tangle Teezer The Original professional detangling hairbrush is loved by hairdressers and used in professional hair salons. It's a super smooth operator that works the minute hair is lathered and rinsed. Glides through wet, vulnerable and colour treated hair with no pulling, tugging or yanking. Hair peace at last!

Tangle Teezer The Original professionele ontklitten haarborstel is geliefd bij kappers en gebruikt in professionele haar salons. Het is een super glad operator die werkt de minuut haar ingezeept en gespoeld. Glijdt door middel van natte, kwetsbare en kleur behandeld haar met geen trekken, trekken of rukte. Haar vrede eindelijk! 

De vertaling is niet zo heel goed maar je begrijpt het. ( Vertaald door vertalen.nu ) Voor de mensen die het niet begrijpen : Ze zeggen dat je door deze borstel je haar van nat naar droog kan krijgen. Nou dat is niet echt waar maar oké verder een prima borstel.

De prijs van de Tangle Teezer verschilt, ook zijn er meerdere soorten. De originele kost tussen de 10 en 12 euro. Ik hoop dat jullie hier iets aan gehad hebben. En als je al super lang een goede borstel zoekt die goed je haar ontklit, is dit zeker een aanrader. 

Kusjes, 

Anouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten